perjantai 9. marraskuuta 2012

Kotona taas:)

Onpas paljon aikaa vierähtänyt siitä, kun olen viimeksi tänne jotain kirjoittanut.
Syyskuun 22.päivä olin lähdössä skootterin kanssa pyöräsuojasta liikenteeseen ja sitä ulos kammetessani tapahtui onnettomuus jossa skootteri kaatui vasten oikeaa polveani sillä seurauksella, että edessä oli suuri polvileikkaus, viikko sairaalassa ja toista kuukautta evakossa sisaren luon, kun pyörätuolin kanssa en oikein tänne omaan kotiini mahtunut.
Tänään olen joka tapauksessa kotiutunut koska nyt saan varata jalalle puolella apinolla ja pystyn paremmin liikkumaan keppien kanssa. Pyörätuoli on parkissa rappukäytävässä sitä varten, että pääsen vaikka kauppaan jos on tarvis.
Sukkia on syntynyt vino pino sairastelun myötä, jopa niin paljon, että kärsin jo akuutista sukkaähkystä:)
Nyt on puikoilla dropsin Alpacasta kolmas yritys neuletaksita...Olen vissiin aikaisemminkin todennut, että minulla on kolmen aloituksen syndrooma:) Kuvia sitten, kun saan toimeksi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti